Brev:
Mos og natamning m.m.
29. september 2014
Alder:
6 mdr.
Mos og natamning m.m.
Hej Helen
Hermed lidt forskellige spørgsmål. Min søn er 6,5 mdr, ca 72 cm og 9 kg.
1) Han har fået mos i snart en lille mdr. Han har forstået hvad det går ud på. Får pt to måltider om dagen og spiser ca 0,5-1 dl pr. måltid. Hvornår skal han have mad tre gange?
2) har du erfaring med købe-mad? Hvilke mærker er bedst og hvorfor? Vi veksler pt mellem hjemmelavet og købe, da han klart foretrækker købemaden blandet op i mosen.
5) Hvad for noget mad er godt at tage med på farten, hvor man ikke lige kan stå med en gryde?
4) vores søn går til natten kl ca 19. Sover ca 4-5 timer, hvor han blir ammer. Herefter blir han ammet hver tredje time. Hvornår skal man begynde at skære ned på natamningen og hvornår stopper man helt?
5) skal alle der er fyldt 6 mdr have jern som tilskud?
Tak
Kærlig hilsen
L